Cautam variante alternative
Data alternativa de plecare |
Pret pe pachet |
Masa |
|
{{price.fullDate}}, {{price.nopti}} nopti |
{{price.pret}}
|
{{price.masa_name}}
|
Verifica oferta
|
Hotel alternativ |
Data plecare |
Pret pe pachet |
Masa |
|
{{price.hotel_name}}, {{price.hotel_class}} stele
|
{{price.fullDate}}, {{price.nopti}} nopti
|
{{price.pret}}
|
{{price.masa_name}}
|
Verifica oferta
|
Cauta pachete charter avion la The Royal Blue Resort & Spa Crete din Panormo, Creta, Grecia
Cautam variante alternative
Data alternativa de plecare |
Pret pe pachet |
Masa |
|
{{price.fullDate}}, {{price.nopti}} nopti , Plecare din {{price.dep_city_name}}
|
{{price.pret}}
|
{{price.masa_name}}
|
Verifica oferta
|
Hotel alternativ |
Data plecare |
Pret pe pachet |
Masa |
|
{{price.hotel_name}}, {{price.hotel_class}} stele |
{{price.fullDate}}, {{price.nopti}} nopti , Plecare din {{price.dep_city_name}}
|
{{price.pret}}
|
{{price.masa_name}}
|
Verifica oferta
|
Intrebari si raspunsuri despre The Royal Blue Resort & Spa Crete
Intrebare: The Royal Blue Resort & Spa Crete este un hotel apreciat de catre turisti?
Raspuns: The Royal Blue Resort & Spa Crete nu este apreciat de catre turisti, avand o nota medie de 0.00 din 10 din 0 review-uri.
Restricții de călătorie
În contextul pandemiei COVID, facem tot posibilul să fim alături de toți turiștii noștri, încercând să aducem aici diferite surse și informații privind restricțiile și condițiile de călătorie.
Înainte de a vă rezerva vacanța dumneavoastră pentru The Royal Blue Resort & Spa Crete, din Panormo, Creta, Grecia, vă rugăm să verificați restricțiile de călătorie spre Grecia la următorul link
https://www.mae.ro/travel-conditions/3701
Puteți accesa site-ul oficial al Uniunii Europene, unde veți găsi informații actualizate privind restricțiile de călătorie
https://reopen.europa.eu/en
Actualizări periodice cu țărilor de pe așa numita lista galbenă se pot găsi pe site-ul oficial al Institutului de Sănătate Publică
https://www.cnscbt.ro/index.php/liste-zone-afectate-covid-19
Nu ne asumăm responsabilitatea pentru conținutul website-urilor publice (guvernamentale) ale căror link-uri le-am prezentat. Măsurile adoptate de guverne sunt în continuă evoluție, astfel că vă rugăm să reveniți frecvent pentru actualizări și să vă bazați pe informațiile emise de Guvernul României și de către guvernul țării de destinație Grecia. Astfel, veți fi în permanență conectat la cele mai noi știri.
Foarte important!
În cazul în care v-ați decis și doriți să faceți o rezervare pentru The Royal Blue Resort & Spa Crete, din Panormo, Creta, Grecia, este mai util ca oricând să optați pentru o asigurare de tip Travel sau Storno, precum și pentru o asigurare medicală. Acestea vă pot scuti de eventualele probleme care pot apărea înaintea sau după începerea concediului dumneavoastră. Informațiile despre asigurări precum și tarifele pentru acestea le găsiți în pagina de rezervare.
Detalii The Royal Blue Resort & Spa Crete din Panormo, Creta, Grecia
Booking.
com - Fabulous 8.
8; Hotelul Sensimar Royal Blue este amplasat pe coasta nord - estica a insulei Creta, in Rethymnon- Panormo.
Acest resort de lux va oferta o vacanta de neuitat, momente de relaxare, amintiri placute.
Localizare:: in satul de vacanta Panormo Geropotamou din statiunea Panormos, Rethymno.
Facilitati hotel:: restaurant, piscina interioara/exterioara, parcare, bar, magazin, teren de tenis, saună, centru fitness, centru wellness, masaj, teren de joacă pentru copii, sala de conferinte, servicii pentru copii, internet, schimb valutar, magazin suveniruri, rent a car, centru de informare turistica.
Facilitati camere:: mini-bar, seif , TV prin satelit, telefon, A/C, baie, cafetieră/ceainic, foehn.
: ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii.
Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
Informatii utile : Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00); Tipul de camera se solicita de la inscriere.
Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite.
Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex.
mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel.
Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei.
Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului; Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta; Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului.
Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea.
Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare; Conditii de plata : In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza: 1.
Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii EB): - 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei; - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 2.
Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM) - 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 3.
In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor; In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza: 1.
Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii EB) - 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel; 2.
Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB) - 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; Conditii de penalizare in caz de anulare : Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele: - 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face n intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face n intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face n intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face n intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.
Date generale despre documentele de calatorie : Creta este o insula care apartine Greciei membra a Comunitatii Europene.
Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil.
Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.
Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile! Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera: -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare; -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte.
Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.
politiadefrontiera.
ro.
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-I acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.
Protectia datelor cu caracter personal : Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc ), se face cu acordul fiecarui client in parte.
Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.
Conditii de plata si penalizare: Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.
cocktailholidays.
ro/conditii-plata-penalizare/ Informatii standard: Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic.
Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.
cocktailholidays.
ro/informatii-standard/ Informatii precontractuale: Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie.
Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.
cocktailholidays.
ro/informatii-precontractuale/ Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.
The Royal Blue Resort & Spa Crete din Panormo, Creta, Grecia, conform informațiilor primite de la majoritatea furnizorilor, este cotat pe site-ul nostru cu 5*. Vă rugăm să rețineți că, pe pagina de rezervare, vă va fi prezentată clasificare oficială primită din partea furnizorului la care se face rezervarea.
Book & Travel nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare, tarifele, descrierile sau datele), nu poate avea erori sau lipsuri. Pentru evitarea oricaror neplaceri ulterioare va rugam sa verificati informatiile publicate pe site inainte de plasarea comenzii.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Hotelurilor si/sau a Pachetelor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Book & Travel, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Book & Travel nu-si asuma in niciun fel raspunderea in ceea ce priveste actualizarea informatiilor existente pe pagina sa de web. Utilizatorii au obligatia sa verifice direct la Book & Travel in ce masura informatiile si datele de pe pagina web sunt de actualitate. In cazul in care utilizatorul nu face acest lucru, Book & Travel este exonerat de orice raspundere.
Book & Travel isi rezerva dreptul de a modifica continutul si formatul paginii de web travos.ro in orice moment fara a fi limitat in vreun fel spatial sau temporal.
COVID-19
Datorită situației legate de pandemia COVID19, vă rugăm să fiți conștienți de faptul că circumstanțele se pot schimba în timp, în funcție de perioada dumneavoastră de călătorie și legate de destinație în general și de hotel în particular. Iată câteva exemple care ar putea fi impuse: vize speciale, documente medicale, carantină la plecare sau la întoarcere. Totodată, anumite facilități sau servicii hoteliere (centru SPA, piscină, loc de joacă pentru copii, sală de gimnastică etc.) prezentate în descrierea serviciilor achiziționate, valabile și disponibile în momentul rezervării, să devină neutilizabile. De asemenea, pot apărea modificări în conținutul și modul de derulare a programului serviciilor de masă (meniuri stabilite etc.), precum și limitări în ceea ce privește capacitatea restaurantelor și a zonelor comune. Aceste circumstanțe pot fi determinate de modificări ale regulamentului intern al unității de cazare sau pot fi impuse de autoritățile sanitare din țara de destinație.
Le recomandăm turiștilor noștri să se informeze înainte de începerea sejurului în privința eventualelor restricții apărute la destinație care pot afecta și hotelul în care va avea loc cazarea.
Ne cerem scuze pentru neplăceri și vă informăm că orice reclamație din partea dumneavoastră referitoare la aceste circumstanțe extraordinare NU va fi acceptată.
Vezi informatii despre statiunea sau obiectivele de langa: The Royal Blue Resort & Spa Crete din Panormo, Creta, Grecia