Cautam variante alternative
Data alternativa de plecare |
Pret pe pachet |
Masa |
|
{{price.fullDate}}, {{price.nopti}} nopti |
{{price.pret}}
|
{{price.masa_name}}
|
Verifica oferta
|
Hotel alternativ |
Data plecare |
Pret pe pachet |
Masa |
|
{{price.hotel_name}}, {{price.hotel_class}} stele
|
{{price.fullDate}}, {{price.nopti}} nopti
|
{{price.pret}}
|
{{price.masa_name}}
|
Verifica oferta
|
Intrebari si raspunsuri despre Hotel Arizona
Intrebare: Hotel Arizona este un hotel apreciat de catre turisti?
Raspuns: Hotel Arizona nu este apreciat de catre turisti, avand o nota medie de 0.00 din 10 din 0 review-uri.
Restricții de călătorie
În contextul pandemiei COVID, facem tot posibilul să fim alături de toți turiștii noștri, încercând să aducem aici diferite surse și informații privind restricțiile și condițiile de călătorie.
Înainte de a vă rezerva vacanța dumneavoastră pentru Hotel Arizona, din Lido Di Jesolo, Veneto, Italia, vă rugăm să verificați restricțiile de călătorie spre Italia la următorul link
https://www.mae.ro/travel-conditions/3711
Puteți accesa site-ul oficial al Uniunii Europene, unde veți găsi informații actualizate privind restricțiile de călătorie
https://reopen.europa.eu/en
Actualizări periodice cu țărilor de pe așa numita lista galbenă se pot găsi pe site-ul oficial al Institutului de Sănătate Publică
https://www.cnscbt.ro/index.php/liste-zone-afectate-covid-19
Nu ne asumăm responsabilitatea pentru conținutul website-urilor publice (guvernamentale) ale căror link-uri le-am prezentat. Măsurile adoptate de guverne sunt în continuă evoluție, astfel că vă rugăm să reveniți frecvent pentru actualizări și să vă bazați pe informațiile emise de Guvernul României și de către guvernul țării de destinație Italia. Astfel, veți fi în permanență conectat la cele mai noi știri.
Foarte important!
În cazul în care v-ați decis și doriți să faceți o rezervare pentru Hotel Arizona, din Lido Di Jesolo, Veneto, Italia, este mai util ca oricând să optați pentru o asigurare de tip Travel sau Storno, precum și pentru o asigurare medicală. Acestea vă pot scuti de eventualele probleme care pot apărea înaintea sau după începerea concediului dumneavoastră. Informațiile despre asigurări precum și tarifele pentru acestea le găsiți în pagina de rezervare.
Detalii Hotel Arizona din Lido Di Jesolo, Veneto, Italia
: Our entire team would like to happily welcome you to the Hotel Arizona.
Beach Hotels are plentiful, but this one is a prime example of its type.
It has all of the advantages you would expect, and more.
Feel free to make use of the hotel's lots of free parking spaces.
Wi-Fi internet is available.
Make yourself at home For a friendly wake-up service or any other assistance you may require, simply contact our talented staff at reception, at your leisure.
You can either use the stairs or our elevator to reach your well-found room on the upper floors.
Satisfy your appetite between meals with a hearty snack in the hotel's delightful bistro-café.
Where you will stay All of our rooms are air-conditioned.
In many of the rooms at our hotel a balcony can be found.
A desk is at your ready in your room to comfortably fill out post cards or finish any work you might have brought back from the office.
Our hotel rooms naturally have a convenient phone as well as a TV for visual and audio entertainment.
On a rainy day you can enjoy your in-room entertainment.
Satellite TVs are provided in our hotel rooms.
While staying with us, our visitors are supplied with a safe that is present in each and every hotel room.
Your room's bathroom includes a shower.
The hotel rooms have a great mobile connection.
Business hours of reception: Every day: from 09:00 to 20:00 .
Hotel Arizona din Lido Di Jesolo, Veneto, Italia, conform informațiilor primite de la majoritatea furnizorilor, este cotat pe site-ul nostru cu 3*. Vă rugăm să rețineți că, pe pagina de rezervare, vă va fi prezentată clasificare oficială primită din partea furnizorului la care se face rezervarea.
Book & Travel nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare, tarifele, descrierile sau datele), nu poate avea erori sau lipsuri. Pentru evitarea oricaror neplaceri ulterioare va rugam sa verificati informatiile publicate pe site inainte de plasarea comenzii.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Hotelurilor si/sau a Pachetelor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Book & Travel, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Book & Travel nu-si asuma in niciun fel raspunderea in ceea ce priveste actualizarea informatiilor existente pe pagina sa de web. Utilizatorii au obligatia sa verifice direct la Book & Travel in ce masura informatiile si datele de pe pagina web sunt de actualitate. In cazul in care utilizatorul nu face acest lucru, Book & Travel este exonerat de orice raspundere.
Book & Travel isi rezerva dreptul de a modifica continutul si formatul paginii de web travos.ro in orice moment fara a fi limitat in vreun fel spatial sau temporal.
COVID-19
Datorită situației legate de pandemia COVID19, vă rugăm să fiți conștienți de faptul că circumstanțele se pot schimba în timp, în funcție de perioada dumneavoastră de călătorie și legate de destinație în general și de hotel în particular. Iată câteva exemple care ar putea fi impuse: vize speciale, documente medicale, carantină la plecare sau la întoarcere. Totodată, anumite facilități sau servicii hoteliere (centru SPA, piscină, loc de joacă pentru copii, sală de gimnastică etc.) prezentate în descrierea serviciilor achiziționate, valabile și disponibile în momentul rezervării, să devină neutilizabile. De asemenea, pot apărea modificări în conținutul și modul de derulare a programului serviciilor de masă (meniuri stabilite etc.), precum și limitări în ceea ce privește capacitatea restaurantelor și a zonelor comune. Aceste circumstanțe pot fi determinate de modificări ale regulamentului intern al unității de cazare sau pot fi impuse de autoritățile sanitare din țara de destinație.
Le recomandăm turiștilor noștri să se informeze înainte de începerea sejurului în privința eventualelor restricții apărute la destinație care pot afecta și hotelul în care va avea loc cazarea.
Ne cerem scuze pentru neplăceri și vă informăm că orice reclamație din partea dumneavoastră referitoare la aceste circumstanțe extraordinare NU va fi acceptată.